Odpovede na otázky

Prečo u nás nakupovať?

Každý jeden model je vyrobený ručne a je výsledkom práce šikovných mladých ľudí. Naše módne doplnky v sebe skrývajú veľkú kreativitu a prvotriednu kvalitu.

  • Bezproblémový a pohodlný nákup jednotlivých modelov.
  • Všetky produkty sú detailne popísané a vyobrazené, preto viete čo si objednávate.
  • Rýchle, bezpečné a bezproblémové doručenie objednávky až do vašich rúk.
  •  
  • V Bratislave doručenie zadarmo do 24 hodín, aj v sobotu!
  • Pri objednávke nad 99  poštovné neplatíte!
  • Pre verných zákazníkov, rôzne výhody.
  • S našimi modelmi sa nikdy nenudíte.

Sú kabelky naozaj vyrobené zo zipsu?

Áno. Všetky naše modely sú vyrobené zo zipsu. Sú šité troma rôznymi spôsobmi, závisí to od druhu modelu. Každý model je dodávaný v rozzipsovanej forme, svoju kabelku si viete jednoducho a ľahko zazipsovať. Zažijete pritom veľa zábavy.

Ako sa správne starať o produkt GhostZip?

Produkty značky GhostZip sú nenáročné na údržbu. Samozrejme ide o ručnú výrobu, preto je dobré k nim pristupovať zodpovedne. Veci si držia stále svoj tvar a farbu, preto sa nemusíte báť ich prať aj v pračke. Avšak maximálne pri teplote do 40 stupňov Celzia. Odporúčame model obrátiť naruby, aby sa uchránili kovové časti.

Ako zistím, či je tovar na sklade?

Pri každej položke na stránke produktu je uvedená informácia o jej dostupnosti. Všetok tovar držíme u nás na sklade, preto ak by ste mali záujem o model, ktorý je už vypredaný, pokojne nám napíšte, a my sa budeme snažiť preveriť jeho dostupnosť u výrobcu.

Ako dlho trvá, kým je tovar expedovaný?

Ak je tovar na sklade a pri objednávke ste si zvolili možnosť Dobierka, tovar expedujeme hneď po potvrdení objednávky, najneskôr však do 4 pracovných dní. Pokiaľ ste si zvolili pri objednávke možnosť Prevod na účet, tovar expedujeme ihneď alebo najneskôr do 3-4 pracovných dní po pripísaní platby na náš účet. Kedy bude tovar doručený, vás budeme informovať e-mailom, telefonicky,  prípadne SMS notifikáciou.  Ak je adresa doručenia v Bratislave, tovar doručíme do 24 hodín a zadarmo.

Koľko stojí poštovné?

Pri nákupe nad 99 Eur, máte doručenie kuriérom zdarma. Cena poštovného sa zobrazí pri vytváraní objednávky a bude prirátaná k celkovej sume na úhradu.

Ako zistím, v akom stave je moja objednávka?

V prípade, že ste sa u nás zaregistrovali, vašu objednávku si môžete skontrolovať po prihlásení sa do internetového obchodu ghostzip.sk, kde vo svojom účte nájdete v sekcii Moje objednávky prehľad všetkých vašich objednávok.

Zásielka prišla poškodená, čo robiť?

Zákazník je povinný zásielku pri jej prevzatí skontrolovať. V prípade, že je zásielka poškodená, odporúčame zásielku neprebrať a o poškodení s prepravcom spísať protokol. V prípade, že tak nespravíte, reklamácia nebude akceptovaná. Viac o spôsobe a možnostiach reklamácie nájdete v sekcii Reklamačný poriadok.

Čo robiť, ak je zásielka už dlhšie expedovaná, ale ešte nebola doručená?

Je veľmi pravdepodobné, že vás prepravca nezastihol, alebo sa mu nepodarilo s vami skontaktovať. V takom prípade odporúčame, aby ste nás kontaktovali, prípadne môžete kontaktovať priamo prepravcu a dohodnúť si s ním termín dodania vašej zásielky.

Čo robiť v prípade, že v zásielke niečo chýba?

Je to veľmi ojedinelé, ale v prípade, že by v zásielke predsa len niečo chýbalo, budete o tom vopred informovaní emailom. Takisto budete mať túto informáciu uvedenú v dodacom liste, ktorý bude zodpovedať obsahu zásielky. Ručíme za to, že to čo bude na dodacom liste bude aj v doručenej zásielke.

Nejde mi spraviť objednávka cez internet.

V prípade, že sa vám nedarí urobiť objednávku priamo v našom internetovom obchode, je možné objednať tovar aj prostredníctvom emailu na adrese: obchod@ghostzip.sk, prípadne nás kontaktovať na zákazníckej linke +421 904 512 419.

Je možné dodať tovar do zahraničia?

Áno, je to možné, ale pred potvrdením objednávky je potrebné dohodnúť sa s prevádzkovateľom na spôsobe úhrady a dopravy. Tovar dodávame iba do Českej republiky, Poľska, Maďarska a Rakúska.

Ako môžem objednávku zaplatiť?

Ponúkame niekoľko spôsobov platieb:

  • Na dobierku
  • Prevodom na účet
  • Bližšie informácie o jednotlivých spôsoboch si môžete prečítať na stránke Dodacie a platobné možnosti.

    Ako reklamovať tovar?

    Všetky informácie týkajúce sa reklamácii sú uvedené v aktuálnom reklamačnom poriadku. Ak ste nenašli odpoveď na svoju otázku, kontaktujte nás prosím prostredníctvom kontaktného formulára, emailu na adrese obchod@ghostzip.sk, na sociálnych sieťach alebo na našom čísle 0904 512 419. Sme k dispozícii každý pracovný deň v čase od 9:00 – do 17:00. Ak sa stane, že vám telefón hneď nezdvihneme, určite zavoláme späť. Pre maximálnu spokojnosť našich zákazníkov stále pracujeme na zlepšovaní a zdokonaľovaní našich služieb a produktovej škály. Každá informácia, či už pozitívna alebo negatívna, je pre nás veľkým prínosom. Budeme radi, ak nám napíšete vaše postrehy. Na webe ghostzip.sk sa neustále pracuje, technickú a funkčnú časť stránky neustále zlepšujeme, takže pri akejkoľvek chybe nás neváhajte kontaktovať, budeme to riešiť. Ďakujeme.